Concurrentie
Tot 08/10, automatische registratie vanaf 500 € van aankoop: bestellingen worden terugbetaald en prijzen te winnen met onze 5 jaar durende Casanoov-wedstrijd (Zie algemene voorwaarden)
Door uw aankopen te valideren, zal het bedrag van uw bestelling gedebiteerd worden
In reservatie
Totaal vóór korting
€
Code
- €
Korting
- €
Totaal te betalen (incl. BTW)
€
of
Een van onze sterke engagementen bij CASANOOV is om u een eersteklas leveringsservice aan te bieden. We willen dat de prijs die wordt weergegeven tijdens uw navigatie de prijs is die u betaalt bij het plaatsen van uw bestelling, zonder extra kosten in verband met de levering die aan u wordt toegevoegd zonder dat u weet waar deze vandaan komt.
1. Zodra het betaalmiddel voor uw bestelling gevalideerd is, worden uw pakketten binnen 24 uur in ons logistiek magazijn klaargemaakt. Wie zegt dat er gewerkt wordt, zegt dat het weekend en de feestdagen niet inbegrepen zijn. Wij respecteren de rusttijden van onze medewerkers.
→ Op dit moment ontvangt u een orderbevestiging per e-mail ter voorbereiding.
2. Onze bezorgdienst komt elke dag van de week langs, in het midden van de middag, om de pakketten op te halen die in ons magazijn zijn klaargemaakt.
→ Als uw pakketten klaar zijn, worden ze geladen en ontvangt u een verzendingsbevestiging per e-mail.
→ Als ze niet klaar zijn, geen paniek, dan zijn ze de volgende dag wel klaar.
3. Bij het naderen van uw huis (tussen enkele uren en enkele dagen nadat de pakketten bij ons magazijn zijn opgehaald, afhankelijk van uw adres) neemt onze bezorgdienst telefonisch contact met u op om een afspraak te maken voor de levering. Het biedt u 3 keuzes:
→ De bezorger komt dan naar het tijdstip dat u heeft gekozen om uw bestelling te leveren.
1. Vul uw telefoonnummer correct in bij het plaatsen van uw bestelling.
→ Anders kan onze bezorgdienst geen contact met u opnemen om de levering te plannen en kan hij op elk moment komen.
2. Vul uw leveringsadres correct in. Anders zal de bezorger je de eerste keer niet vinden.
→ Raak niet in paniek, uw pakketten worden aan de kant gezet totdat u ons het juiste adres stuurt. Maar de levertijd zal worden overschreden.
3. Zorg dat u thuis bent tijdens de levertijd die met onze bezorgdienst is afgesproken.
→ Anders is alles niet verloren, je hebt een bericht van doorgang, maar dat bemoeilijkt de zaken. U zult een afspraak moeten maken of uw pakketten moeten gaan ophalen of de bezorger kan op elk moment aankomen. Kortom, het is een situatie die moet worden vermeden.